یادداشت های روزانه بروس لی

یادداشت های روزانه بروس لی

▪ قدرت آرزو

بدانید که قدرت آرزو محکم‌ترین کاخ در تمام بخش‌های ذهن من است. وقتی که قصد و هدفی دارم روزانه این قدرت آرزو و تمایل را در خود تمرین و پرورش می‌دهم و بدین ترتیب تمام قدرت آرزو و تمایل من حداقل یک‌بار در روز به منصهٔ ظهور و عمل می‌رسد.

▪ انگیزه

بدانید که انگیزه‌های من به دو دسته مثبت و منفی تقسیم می‌شوند، هر روز آن‌دسته از عادات خود را تمرین می‌دهیم که باعث ایجاد انگیزه‌های مثبت شده و به من در امر تبدیل انگیزه‌های منفی به‌صورت کارهای مفید و مثبت کمک نماید.

▪ دلیل

بدانی که اگر انگیزه‌های مثبت و منفی من کنترل شده نباشند بسیار خطرناک بوده و به سرانجام نخواهند رسید، من تمام تمایلات، اهداف و انگیزه‌های خود را به داوری می‌گذارم تا بهترین شرح و توضیح را از آنها داشته باشم.

▪ تخیل

بدانید که همهٔ ما نیاز به طرح‌ها و عقاید دقیق داریم تا ما را به موارد مطلوب خود برسانند. من از تخیل خود برای ساختن طرح‌ها و نقشه‌های خود استفاده می‌کنم.

▪ یاد و حافظه

ارزش یک فکر و حافظه هوشمند را تشخیص دهید. من شخصاً از ذهن خود مراقبت کرده و فقط تمام فکرهائی که مایل به مرور آنها هستم فرا می‌خوانم. آن‌دسته از تفکراتی که مرتبط با موضوعاتی هستند که اغلب آنها را به یاد می‌آورد.

▪ ذهن ناخودآگاه

تأثیر ضمیر ناخودآگاه را بر قدرت میل و آرزوی منم ببینید. من همواره باید تصویری واضح و معین از هدفم در زندگی به آن داده و تمام اهداف جزئی که مرا به سمت هدف اصلی‌ام هدایت می‌کند، تعریف نمایم. پس باید به‌طور مداوم این تصویر را در کنار ضمیر ناخودآگاه خود قرار داده و هر روز آن را تکرار کنم.

ذهن آگاه

بدانید که احساسات من اغلب در حالت شور و اشتیاق راه را به خطا رفته و توانائی استدلال در من بدون هرگونه گرمای احساسات خواهد بود. گرمائی که برای ترکیب عدل و انصاف با رحم و شفقت در داوری‌های من لازم هستند. من ضمیر آگاه خود را تشویق می‌کنم که مرا به سمت آن‌چه که درست هدایت نماید و آن‌چه که غلط است دور کند.


7 نظر

manicure
manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۳:۰۶

My spouse and I absolutely love your blog and find almost all of your post's to be precisely what I'm looking for. can you offer guest writers to write content to suit your needs? I wouldn't mind composing a post or elaborating on some of the subjects you write with regards to here. Again, awesome weblog!

manicure
manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۹:۵۸:۳۹

Everything is very open with a precise explanation of the issues. It was really informative. Your site is useful. Thanks for sharing!

http://rosiaSearer.jimdo.com/2015/06/28/help-for-hammer-toe-pain
http://rosiaSearer.jimdo.com/2015/06/28/help-for-hammer-toe-pain  ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۵:۳۶:۲۵

Hello i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this paragraph i thought i could also make comment due to this good post.

manicure
manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۱:۱۶

I have learn a few just right stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting. I surprise how so much attempt you place to make one of these wonderful informative website.

foot pain causes
foot pain causes  ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۰:۳۲

These are in fact enormous ideas in regarding blogging. You have touched some nice factors here. Any way keep up wrinting.

http://historicallegac24.over-blog.com/
http://historicallegac24.over-blog.com/  ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۱:۱۶:۳۸

I love reading an article that will make men and women think. Also, thank you for allowing for me to comment!

What do you do when your Achilles tendon hurts?
What do you do when your Achilles tendon hurts?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۵:۲۷:۲۶

I am sure this piece of writing has touched all the internet people, its really really pleasant paragraph on building up new blog.